2011. március 2., szerda

Angliaban, Wiltshire- ben...

Mar ket hete itt vagyok Swindonban a Great Western Hospitalben.
Az ittletem igencsak rosszul kezdodott, az Erste Bank jovoltabol ott alltam Luton palyaudvaran egyszercsak egz filler nelkul...
A csalad aztan segitett...Itt meg kiderult, hogy a CitiBanknak 1.5 millioval tartozom, mindig mondtam, ha hitelt veszel fel, a vegen kb. az otszoroset fizeted vissza, erre mondta Kohn bacsi, h "ugyes"...Csak meg tudnek szabadulni toluk, hihetetlen eros a szoritasuk ! ...
Nagy szorongassal erkeztem a rossz skociai tapasztalatok utan, de minden jol alakult. Rengeteg a munka, sokszor igen nehez beavatkozasokat kell megcsinalnom, kabitjuk a beteget nyakra-fore, aneszteziologus nelkul ! Eddig jo visszajelzeseket kaptam, remelem, igy marad ezutan is...meg akarnak hosszabbitani. Az otthoniakkal tudom tartani a kapcsolatot, nagyon hianyoznak ok is, meg a kutyak is ! Draga Bertikem, Fleurocskem, Finnikem ! Jo lenne, ha itt lennetek !
Sokat jelent az mail...
Egyedul erzem magam, de azert nyugodt vagyok, muszaj ezt az idoszakot vegigcsinalni, mert otthon kilatastalan, rettenetes anyagi helyzetbe kerultem. Sajnalom a betegeket is, akik kersnek, dehat Sipos Feri mindenben kisegit, jol jarnak vele a betegek is...
Rengeteget olvasok sokszor ejjel is, igy hidalom at az alvaszavaraimat, nem visel meg hal'Istennek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése